Regulamin zakupów

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO KAPI :

1.Sklep internetowy KAPI prowadzi sprzedaż wysyłkową odzieży dziecięcej. Nasz sklep jest otwarty przez 365 dni w roku. Realizacja zamówienia   następuje od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00

2.Sklep ,,KAPI,, jest prowadzony przez Katarzynę Pietrzak   NIP 7331273675 ,   REGON    101860635,     KONTO BANKOWE,  09114020040000370275387126 IBAN: PL09114020040000370275387126  SWIFT-BIC: BREXPLPWMBK

3.Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Państwa zamówienia.Ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy ,który określony jest w cenniku dostaw.

4.Zawarcie umowy następuje w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.Realizacja zamówień płatnych za pobraniem następuje niezwłocznie,a zamówień płatnych przelewem  lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.

5.Zakupiony towar jest wysyłany w ciągu 24 godzin od zaksięgowania się pieniążków na koncie  i jest wysyłany wybranym przez Klienta przewoźnikiem na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres.

6.W przypadku niezgodności towaru z umową ,pismo określające niezgodność oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązania ,należy przesłać na adres Sprzedającego.

7. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawanie przyczyny  w okresie 20 dni od otrzymania zamówionego towaru ,według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

8.Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień na te towary,aż do wyczerpania zapasów objętych tą forma sprzedaży.

9.W przypadku zwrotu paczki z winy Kliena ,koszt przesyłki ponosi Klient.

10. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 20 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był w żaden sposób używany ani nie został zniszczony lub uszkodzony, jest pozbawiony zapachów (np. kremów , perfum, proszku do prania) .  Sklep może odmówić zwrotu towaru który zostanie odesłany od klienta na koszt Sprzedającego.

11. Zwracany towar należy odesłać na adres sprzedawcy a także informację na piśmie na jaki inny towar mamy wymienić ten zwracany(wraz z pełnymi danymi teleadresowymi do wysyłki) lub na jaki rachunek bankowy należy przelać pieniądze - informację taką należy przekazać również drogą mailową. Zgodnie z ustawą koszt i ryzyko przesyłki zwracanego towaru do Sprzedawcy ponosi Klient.
12. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania towaru, przelewem internetowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
13. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych paczek, które są wysłane do niego za pobraniem. Dotyczy to zarówno procedury zwrotu towarów oraz procedury reklamacyjnej.

Ubrania, których zwrot/reklamacja nie zostanie uznana (odesłane po wymaganym terminie, bez metek, zabrudzone, uszkodzone), będą odesłane na koszt Klienta.

   

14. W momencie odbioru towaru i w obecności listonosza lub kuriera Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół reklamacyjny, który powinien zostać podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywanie wyłącznie w oparciu o ten dokument.
15. Wszystkie towary dostępne w Sklepie są nowe.
16. W przypadku reklamacji d
o odsyłanego towaru należy dołączyć, szczegółowy opis powodu reklamacji .

17. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania.
18.  W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony, wymieniony na wolny od wad i ponownie dostarczony na koszt sprzedawcy.
19. Jeśli naprawa lub wymiana towaru nie będą możliwe (na przykład z powodu wyczerpania asortymentu) to Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
20. Ze względu na różne charakterystyki wyświetlania obrazu przez monitory komputerowe oraz procesy związane z cyfrową obróbką fotografiki pokazane na witrynie  zdjęcia mogą różnić się od rzeczywistych. Fakt różnic między kolorem widzianym na ekranie a rzeczywistym kolorem wyrobu nie może stanowić podstawy do reklamacji wyrobu.
21. Klient, podając dane osobowe w formularzu rejestracyjnym, oświadcza, że są one zgodne z prawdą. W przypadku podania przy tworzeniu lub aktualizacji konta nieprawdziwych danych Sprzedawca zastrzega sobie prawo usunięcia konta, z którym są one związane.
22. Zakładając konto Klient wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę, w celach związanych z realizacją sprzedaży towarów, podanych przez siebie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 101, poz. 926 z 2002 roku). Jednocześnie Sprzedawca zapewnia, iż dane te nie będą udostępniane podmiotom trzecim w jakimkolwiek celu.
23. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. Dane adresowe Sprzedawcy podane są we wstępie do niniejszego regulaminu.
24. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych, a także prawo ich poprawiania i żądania usunięcia. W celu usunięcia danych należy wysłać odpowiednie żądanie na piśmie pod adres Sprzedawcy.
25. Klient zobowiązuje się do wykorzystywania posiadanego konta zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, normami społecznymi i obyczajowymi, postanowieniami niniejszego regulaminu oraz zasadami etykiety korzystania z sieci Internet.
26. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą.
27. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku p
olskim.